יום רביעי, 4 באפריל 2012

מאחורי ההר, 1 2 3, שם ישבו שלושה גמדים!

והאמת, לא יעזור להם איפה הם יישבו – יהיה להם חם.

כל כך הרבה דברים בעולם הזה לא מתנהלים בדיוק איך שאני מצפה מהם: לכל יום יש בוקר, לא כל מאכל מכיל חצילים, ואן הת'אוויי נדרסת ע"י משאית רק באחד מהסרטים שלה.

אבל המקומם מכולם, אני חושבת, הוא שלחורף יש סוף.

מזג האוויר המתעתע נמשך כבר כמה שבועות, אבל תדירות העיטושים שלי עולה במהירות גבוהה מכדי שיהיה אפשר להתכחש לעובדה ה-הו-כה-מצערת שהחורף נגמר. לא כי בחורף אני לא מתעטשת, אלא כי אלה העיטושים מהסוג השני... עיטושי אביב.


עצות איך להתמודד עם מזג האוויר האיום אין לי, אבל אני כן יכולה להציע לכם לצאת לטיול (בערב, עם פנס. אתם לא רוצים לצאת כשחם, ו"מוקדם בבוקר, לפני שמתחמם" זה פשוט לא משהו שאני אגיד...) ולקחת מזכרת מהסתיו-חורף אל החודשים החמים.

את הפרוייקט הזה מצאתי בבלוג "We Bloom Here" וערכתי בו כמה שינויים, כדי להפוך אותו לנקי מתפירה.

תצטרכו כמה אצטרובלים. הם אמורים להיות יבשים עכשיו, אבל אם מאיזושהי סיבה האצטרובלים שלכם לחים, אפשר לאפות אותם קצת בתנור, כשדלת התנור פתוחה מעט.
בעזרת אולר, הסרתי כמה מה... שבבים (?) העליונים. לא שבבים.. צריך למצוא לזה שם מדוייק יותר... הם לא עלים... הממ... אני לא יודעת. הצעות אפשר להדביק בתגובות. תבורכו.

בודדתי קצת את החלק העליון של מרכז האצטרובל, כך שנחשף סוג של צוואר דק:
בחנות של ציוד לגננות קניתי שלושה חרוזי עץ גדולים (6 ש"ח לאחד), ושמתי דבק גם על צוואר האצטרובל וגם בתוך החור של החרוז, חיברתי ביניהם, והנחתי להם להתקשות לכמה דקות. בינתיים עבדתי על האקססוריז החורפיים של הגמדים שלי.

בין הלא-שבבים-עדיין-מחכה-לרעיונות-שלכם העברתי מנקה מקטרות חום, שבקרוב יראה כמו זרועות.
סימנתי עיגול גדול, גזרתי חצי ממנו, ואת החצי העתקתי ללבד.
מודדים את היקף ה"ראש" של הגמד, בינתיים בלי דבק, מורידים את הכובע ובעזרת דבק ממשיכים לסובב את כל חצי העיגול לכדי קונוס יציב.
ככה הוא יראה כשתסיימו להדביק,

וככה הוא יראה אחרי שתיישרו אותו עם מספריים.
דבק מבפנים
ולהניח בעדינות על ראש הגמד

עכשיו לכפפות - תצטרכו שתי כפפות ימניות ושתיים שמאליות.
מורחים קצת דבק סביב הכפפה (הצד הפנימי)

ומדביקים את הכפפות על קצה מנקה המקטרות, אחרי שקיצרנו את הזרועות לגודל פרופורציונלי לגוף הגמד.
שכחתי לצלם את החלק הזה אצל הגמד הירוק, אז ככה זה נראה - מין לב מלבד שמדביקים לתחתית הגמד. עוזר לייצב את האצטרובל ונראה כמו נעליים גדולות.
את הפנים ציירתי בעטים קבועים.



נכון שהם מקסימים?

הם נראים נפלא בתוך הבית, על מדף חפצי נוי קטן או ליד ספרי בישול, והם גם מתאימים לחוץ, בתור גמדי-גינה.


ובעיקר, נחמד להסתכל עליהם ולהיזכר שלפני כל האור והפריחה הבלתי נסבלים האלה, היה כאן שמח.


שיהיה אביב רווי אנטיהיסטמינים ופסח שמח,

התפרנית

‏4 תגובות:

  1. אוי זה כזה מתוק!!!!!! את נפלאה!

    השבמחק
  2. מגניב!!
    נשלח את הילדון לחפש איצטרובלים...

    השבמחק
  3. עלים או קשקשים. זה גוגל אמר.

    השבמחק