יום ראשון, 22 בפברואר 2015

פורים. אבל די, פעם אחרונה. נראה לי.

אני כועסת. ממש. אני כל כך כועסת שאני פשוט מסתובבת בבית ומקללת חפצים דוממים (שזאת דרגה אחת *מעל* לקלל יצורים חיים, אגב). ואני לחלוטין רוצה לספר לכם למה אני כועסת, אבל בגלל שפורים עוד דקה וחצי ובגלל שהכעס שלי מאוד מעוגן מגדרית, אני אחכה עם העניין הזה ליום האישה הבינלאומי.


עכשיו אנחנו נדבר על פורים. אולי קצת בכעס. אולי לא תשימו לב.



ולפני שאני ממש נכנסת לזה, רק איידע אתכם ששנה הבאה אנחנו לא חוגגים את פורים. אני לא רואה מאיפה אני יכולה לגרד חומר לפוסט רביעי בנושא. כבר היה אחד, ואז היה עוד אחד, ועכשיו, אולי, יהיה עוד אחד, והאינטרנט לא עומד בקצב של לוח החגים היהודי, אוקיי? אוקיי.


על כל פנים, כבכל שנה, אני רוצה להציק לכם לגבי הסעיפים הקבועים: עלות, נזק סביבתי ובזבוז פרוע. אל תשלחו דברים נורא יקרים, אל תארזו אותם בפלסטיק וניילון ואל תשלחו מיליארד מהם.
מה כן? תהיו יצירתיים! אפילו מוזרים! כל מה שמוציא אתכם מהסחרור ההזוי של ההשוואות וההיעלבויות והפספוס המוחלט של משמעות החג הזה.


מוכנים?


האוסף הראשון שלנו יהיה "דברים מפונפנים שאפשר להכין בבית בהשקעה כספית קטנה יחסית, אבל הם סופר מרשימים":

חפשו מתכון לגרנולה טובה,


או פסטו או רוטב סלסה


או למדו לקרמל פקאנים!


סרט יפה, פתק חמוד שמכריז "תוצרת בית", משהו שמשתדך טוב עם מה שהכנתם ויאללה.

בואו נקרא לקטגוריה הבאה "אוכל מחופש". דברים אכילים שנראים כמו דברים פחות אכילים.

alleventsadviser
ממה מורכבת הקונסטרוקציה הזאת? אני בקושי מצליחה לבודד שם משהו. אבל זה נראה כמו אי! או משהו עם עץ דקל.
 וזה סלט שנראה כמו ואן גוך. בחיי. תגדילו את התמונה. (ובבקשה אל תשלחו דבר כזה לאף אחד).
shortandsweets.net
עוגה שנראית כמו מנגל. סוגשל מזעזע. ואני חושבת שאני מכירה בערך שלושה אנשים שיודעים לעבוד עם בצק סוכר.

iheartnaptime

ועוגה שנראית כמו בריכת בוץ לחזרזירים...

אוקיי, אני מודה שרוב הדוגמאות שהאינטרנט השליך עליי היו מחרידות ברמות משתנות, אבל זה לא אומר שהעיקרון לא עובד; אפשר להגות רעיון לא מקריפ לאוכל מחופש!
או! נגיד סלט מוצרלה, זיתים שחורים, עגבניות שרי ובזיליקום שנראה כמו פרות משה רבנו!

או פינגווינים!

easyhomestead


ואז יש את קטגוריית ה"אנחנו לא בדיוק נותנים לכם אוכל, אנחנו נותנים לכם מצרכים מאורגנים יפה שמרכיבים יחד מאכל כלשהו". אני לא יודעת אם זה תקין הלכתית (תכל'ס, נראה לי שלא, אולי אני טועה), אבל זה מצטלם מעולה.

 כל המרכיבים ללחם עם שוקולד צ'יפס ושיבולת שועל.
 גליל של בצק עוגיות.
culdesaccool
מרכיבים לעוגיות.


כן, כאמור, אני לא יודעת אם זה מועיל לכולם. אבל הקונספט מגניב.

ואז יש לנו את "ארוחת הבוקר המתחשבת", אם אתם נותנים משלוח מנות לזוג שלא יאכלו עד שהם יגיעו אל ההורים לסעודת פורים או משהו.
countryliving.com

וכתמיד, ההצעה לתת משלוח מנות בכלי המקורי, שאינו חד פעמי, ושנצרך בכל מטבח.
BHG

BHG
 זה אפילו לא הכלי המקורי. אלה פשוט עוגיות שהונחו בתבנית שקעים.
dailyfix
האריזה של הפשטידה הזאת גאונית. יש שם דף טקסט כלשהו מתחת, סכין וינטג'י משגע וסרט פשוט.




ו...


נראה לי שזהו. אני חושבת שאלה כל החידושים שיש לי השנה. פורים מיצה אותי.

אם לכם יש רעיונות חדשים, אתם מוזמנים לשלוח לי אותם למייל (ואני אשתף את כל הכתה) או לעמוד הפייסבוק או אפילו לכתוב עליהם כאן למטה בתגובות. ואל תשכחו לקפוץ לבקר את הפוסטים מהשנים הקודמות (קישורים בתחילת הפוסט).


שיהיה חודש אדר מרנין ופורים שמח מאוד.

תעשו טוב ותתנהגו יפה.

נשיקות,
התפרנית

3 תגובות:

  1. אנחנו באמת חשבנו על אגוזים מקורמלים למיניהם! ולפסח כבר שמרנו מבעוד מועד קופסאות של מזון לתינוקת (בלי התווית מדובר בקופסאות ממש יפות) ועכשיו נותר רק לתהות במה נמלא אותן..

    השבמחק
  2. הפינגווינים! את זוכרת שבשלהי קיץ תרפ''ט אכלנו כאלה?

    השבמחק